دوست داشتید اگر آرم و لوگوی شما توانایی سخن گفتن داشت چه چیزی را به بیننده بگوید و چه مفهومی را برساند؟ در ساخت آرم و لوگو سلیقه های زیادی وجود دارد. ممکن است شما مقالات زیادی در مورد طراحی لوگوهای خوب یا بد بخوانید که ممکن است یا هم در تناقض باشند. ولی در طراحی لوگو چند باور غلط وجود دارد که طراحان لوگو در آن اتفاق نظر دارند:
در این پست باورهای غلطی که در هنگام طراحی لوگو و حتی طراحی آنلاین لوگو وجود دارد را بیان می کنیم:
باید نشان دهنده فعالیت شما باشد.فکر می کنید پرچم یک کشور چقدر از بازگوکننده فرهنگ و یا تاریخ آن کشور است؟
طراحی آنلاین آرم نیز دقیقا همین نقش را برای تجارت شما بازی می کند پس نیازی نیست که تاریخ و یا داستان تجارت شما را بیان کند.
در شکل زیر نمونه هایی از طراحی لوگوهای شرکت های بزرگ را می بینید که داستان یا تاریخ شرکت را بازگو نمی کند.
لوگوی شما باید بتنواند به خوبی شرکت شما را از بقیه تمیز دهد، دقیقا کاری که یک پرچم برای کشورش انجام می دهد. طراحی لوگو شرکت های بزرگی همچون اپل، نایکی و کوکاکولا هیچ توضیحی در مورد نوع فعالیت آنها به بیننده انتقال نمی دهند ولی با یک نگاه، صاحبان خود را یادآوری می کنند.
نظرات این مطلب
تعداد صفحات : 0
درباره ما
اطلاعات کاربری
آرشیو
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی